12 Kasım 2013 Salı

Organik pazarda vegan urunler

Gectigimiz hafta yine guzel bir organik pazar gunuydu. Organik urunler genellikle normal pazarlardakinden daha pahali oluyor, evet. Ama karsiliginda hem daha yogun tat, hem daha yuksek besin degeri, hem de zehirlerden mumkun oldugunca arinmis, dunyaya mumkun oldugunca zarar vermeyen bir urun aliyorsunuz. Soz konusu pazar olunca, vegan urun bulmak mesele degil elbette. Sebzeler, meyveler, kuru yemisler, bakliyatlar,... hatta organik ve vegan temizlik urunleri. Meyve suyu standindan taze sikilmis meyve sulari. Gozlemeler. Ve simdi deee... Vegan kurabiyeler! Ustelik bu kurabiyeler hem vegan, hem glutensiz, hem de saglikli! Mutlaka gidip tadina bakin!


3 yorum:

  1. merhaba Yeliz Hanım,
    blogunuz tam bana göre ancak vegan olma yolunda adım atmaya çalışan bir birey olarak hala hangi b12 takviyesi kapsülünü almam gerektiğini bulamadım. Yardımcı olabilir misiniz? Sevecenlikle

    YanıtlaSil
  2. Solgar'ı deneyebilirsiniz, eczacıya ve Solgar'a da vegan mı diye sorun her ihtimale karşı.

    YanıtlaSil
  3. Daha once hic gormemistim, kekler satildigini. cok guzel. Ama ben yine de evde yapma taraftariyim.

    www.cevizhane.org

    YanıtlaSil